Nabór na stanowisko Ratownik Plaży Miejskiej w Zalesiu
Data opublikowania: 23 Czerwiec 2022
Autor: Zbigniew Kozłowski
DYREKTOR ZAKŁADU BUDYNKÓW KOMUNALNYCH
ogłasza nabór na stanowisko Ratownik Plaży Miejskiej w Zalesiu, Gmina Barczewo.
Ilość stanowisk: 2
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
Termin pracy: od 01.07.2022 r. do 31.08.2022 r.
Miejsce pracy: Plaża Miejska w Zalesiu, Gmina Barczewo
- Wymagania niezbędne (obligatoryjne):
- obywatelstwo polskie,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
- wiek: ukończone 18 lat,
- umiejętność pracy w zespole,
- posiadanie stopnia ratownika wodnego WOPR,
- ważna legitymacja członka WOPR na dany rok kalendarzowy z poświadczeniem lekarskim o zdolności do pracy w charakterze ratownika,
- posiadanie zaświadczenia o ukończeniu kursu kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskaniu tytułu ratownika.
2. Wymagania dodatkowe:
- samodzielność,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- stałe obserwowanie obszaru kąpieliska i niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowanie akcji ratowniczej,
- kontrola stanu urządzeń oraz sprzętu, które zapewniają bezpieczeństwo osób kąpiących się,
- kontrola stref dla umiejących i nie umiejących pływać,
- wywieszanie na maszcie odpowiedniego koloru flag informacyjnych,
- sygnalizowanie, za pomocą urządzeń alarmowych przekroczeń obowiązującego regulaminu (np. granicy strefy dla umiejących pływać), a w kąpieliskach także nadchodzącej burzy,
- reagowanie na wszystkie wypadki naruszenia regulaminu obowiązującego na terenie kąpieliska,
- codzienne kontrolowanie głębokości wody przed otwarciem kąpieliska, a w razie potrzeby – przesunięcie miejsca kąpieli lub czasowe wyłączenie określonych obszarów kąpieliska z używalności,
- oczyszczenie powierzchni i dna obszaru przeznaczonego do kąpieli z wszystkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny nieszczęśliwy wypadek,
- bieżące prowadzenie dziennika pracy,
- sprzątanie śmieci z terenu plaży,
- informowanie zarządcy plaży o wszelkich awariach sprzętu i wyposażenia.
4. Wymagane dokumenty:
- legitymacja ratownika WOPR z aktualnymi wpisami i opłatami,
- zaświadczenie lekarskie o możliwości pracy jako ratownik wodny,
- dowód osobisty (w przypadku braku dowodu nr PESEL),
- adres Urzędu Skarbowego właściwy dla miejsca zamieszkania,
- studenci i uczniowie – ważna legitymacja studencka lub szkolna,
- ksero KPP bądź wpis do książeczki WOPR.
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
1) Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z podaniem imienia i nazwiska oraz dopiskiem „nabór na stanowisko pracy ratownik Plaży Miejskiej w Zalesiu” należy składać w sekretariacie Zakładu Budynków Komunalnych w Barczewie lub pocztą na adres: Zakład Budynków Komunalnych w Barczewie, ul. Wojska Polskiego 15 , 11 – 010 Barczewo, w terminie do dnia 29 czerwca 2022 r. do godziny 12:00.
2) Oferty, które wpłyną do Zakładu Budynków Komunalnych w Barczewie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane/decyduje data wpływu dokumentów do Zakładu, a nie data stempla pocztowego.
Dyrektor
Zakładu Budynków Komunalnych
w Barczewie
/-/ Robert Brzóska